Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Vratná kauce: Na začátek pobytu je nutné složit vratnou kauci v hodnotě 300 PLN, která slouží k pokrytí případných škod.
Poplatek za úklid: Hotel vyžaduje povinný poplatek za závěrečný úklid apartmánu ve výši 250 PLN.
Vyzvednutí klíčů na adrese: Toruńska 15/U11, Gdańsk (mezi 15:00 a 17:00)
Pozor: Pokud na místo dorazíte v jinou dobu než mezi 9:00 a 17:00 nebo o víkendu, kontaktujte recepci alespoň den předem na tel. 48 224 502 626 nebo na rezerwacja@sunandsnow.pl. Domluvíte se, jakým způsobem uhradíte případné doplatky (parkování, úklid apod.). Platba musí být provedena před příjezdem, jen poté vám mohou předat klíče od apartmánu.
Ve vybraných apartmánech je možný vstup do apartmánu pomocí dveřního kódu, který bude poskytnut v den příjezdu po vyřízení formalit. Informace o vyzvednutí klíčů obdržíte několik dní před příjezdem. Návod jak použít dveřní kód naleznete i v tomto videu.
2 dny před datem příjezdu obdržíte automatickou zprávu s odkazem na manažera pobytu Click & Stay, prostřednictvím kterého vyřídíte všechny formality pro odbavení. Tato zpráva je zaslána ve stejném tvaru každému hostu a je zde odkaz na celou platbu za rezervaci. Ve Vašem případě je již platba za pronájem na Slevomat provedena, proto prosím ignorujte zprávu, že rezervace není uhrazena. Konečný odkaz na platby, které zbývá u vás provést (úklid, případně parkování, pobyt se psem atd.), bude zaslán v den přihlášení.
Na vaší kartě je zablokována záloha ve výši 300 PLN. Blok se uvolňuje maximálně do 5 dnů od data odhlášení. Protože se jedná pouze o předautorizaci, neuvidíte prostředky převedené na váš účet, pouze se změní zůstatek.
Změna rezervace zdarma: Rezervaci si můžete zdarma změnit 14 dní před začátkem pobytu. Změnu termínu je možné provést výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu.
Změna rezervace je vyhrazena pouze na termíny ve stejné nebo nižší cenové kategorii.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
V případě nejasností nebo problému kontaktujte partnera na české zákaznické lince na tel. 792370633 od pondělí do pátku od 12:00 do 18:00.
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.