Voucher uplatníte přímo na webových stránkách. Klikněte na „Zadat novou objednávku“ a poté vyplníte adresu, na kterou chcete objednávku doručit. Tak zjistíte, jestli se na vaši adresu dováží, nebo ne.
Po přihlášení klikněte na své jméno, abyste se dostali do svého účtu. Zde klikněte na „Uplatnit voucher (Slevomat)“. Do kolonky „Kód voucheru“ napište váš kód a klikněte na „Ověřit“.
Poté vám budou na vaše konto připsány body a vy můžete vytvořit objednávku.
Vyberte si jídlo, vložte ho do košíku. V košíku klikněte na „Použít moje body“, z celkové částky vám bude odečtena hodnota bodů.
Poté dokončete objednávku. Na e‑mail vám přijde potvrzení o jejím přijetí. Pokud potvrzení nepřijde, kontaktujte danou pobočku.
Garantovaný rozvoz: 40–60 min.
Pokud by z technických důvodů nedošlo k dokončení objednávky, nebo jste nedostali potvrzení o přijetí objednávky a voucher se přesto uplatnil, obraťte se na e‑mail podpora.rozvoz@seznam.cz
Přidáním dotazu souhlasíte se zveřejněním vyplněného jména a obsahu příspěvku. Příspěvky se závadným obsahem jsme nuceni odstraňovat, stejně jako příspěvky odkazující na konkurenční portály či e‑shopy nebo příspěvky, které k dané nabídce nejsou relevantní. Otázky, podněty nebo stížnosti, které se nevztahují k této nabídce, směřujte na náš kontaktní formulář nebo volejte +420 222 745 354.